FORSIDE

Process af flowprojekt

Landingpage telefon
Album forfra
Album bagfra
Udvikling af cover 1
Udvikling af cover 2

Feedback og promovering

Vi fik en del feedback tilbage, men overaskende for vores gruppe var at det kun var positiv feedback vi fik. Vi blev SÅ GLADE! Her er nogle af positive ting vi fik at vide efter vores fremlæggelse:

  1. UDARBEJDET PROJEKT
  2. FIN VISNING AF PROCESS, MEGET DETALJERET
  3. FLOT MOODBOARD
  4. GOD STRUKTUR I FREMLÆGGELSEN
  5. GOD MÅDE AT PROMOVERE PÅ

Derfor har jeg valgt at sætte billeder ind af vores promoveringsmåde. Jeg har også sat ind et billede af vores overvejelser til albummets udseende og hele comeback-designet.

Det første billede er fra vores promoveringslastbil. Den vil køre rundt i USA i SZAs mest lyttede byer og dele drikkevarer med albummets cover på og så kan man preordre hendes album der.

Album promovering

Det er vores brainstorm ideer til hvordan vi kunne skabe et fedt comeback tema til Sza, og vores ide kom fra vi tænkte at hun kører jordelementer. Hun har haft det jordelige, det vandlige og nu det ildlige comeback så det matcher med jordelementerne. Det løbende røde skrift var også en overvejelse, men min gruppe valgte at lade være da det ikke vil se så æstetisk ud efter vores mening. Vi satte i stedet for ingen tekst på forsiden, men kun et billede vi lavede med Firefly. Derefer lavede vi en trackliste så man kan se øverst på siden, men sange som vi også selv har fundet på og tænkte ville passe med budskabet om break-up og smerten efter et langt forhold.

Moodboard udvikling

Det sidste billede er en af vores måder at promovere det kommende album på, og få flere lyttere tiltrukket. Vores målgrupppe i den sag var unge mennesker, da det er primært unge mennesker der bruger SNAPCHAT og derfor har mulighed for at afprøve filteren med det nye comeback. Vi tænkte at filteret også skulle være på insta, så kan det også fange andre aldersgrupper der lytter til SZA og gerne vil lytte til hendes nye album. Filteret er lavet med hjælp af Photoshop, da vi skulle finde klistermærker fra Canva. Vi valgte at Nicole skal være på billedet,for at gøre det så realistisk som muligt.

Promovering og proces